Etablere viden om
1. læringtype/
2. indlærings metoder/
3. planlægning og gennemføre af forløb i ukendt materiale
1-3 centrale Udviklingsbehov.
Fastholdelse af elevers opmærksomhed, engagement.
Udvælg en pointe.
noter.
diff undervis til de særlige elever m div diagnoser.
bog
Det eksplosive barn. Ross Green.
diff undervisning mellem de gode og de dårlige.
Forhold mellem teori og praksis i mangeartede materialer og teorier.
Meget komplekse
visuelle motoriske metode, kan ikke erstattes af læsning.
centrale forhold for erhvervsskole
differentieret undervisnoing meget bredt
skal kunne praksisrelateres
Knud Illeris
læringsdefinition
grundlag
læringstrekant
læs overstreg det essentielle
læs igen....find sammenhæng.
læs sammenfatning først.
læring er enhver proces, der hos levemde organismer fører til en varig kapacitetsændring,
lars henrik smidt
tidl. rektor danmarks pæd uni., læringspsykologi
filosofi dannelse-etik
sociologi-deltager forudsætninger
antropologi-fagligt entreprenørskab
knud Illeris
læringsbegreber- læringsmodeller
læringstrekant.
Dagens øvelse.
Cooporative learning kaldet CL
Thinklink
???????
Spencer kagean
S amspil interaktion
P ositiv inbyrdes afhængighed
I ndividuel ansvar
L ige deltagelse
coorporativelearning.dk primært folkeskolebaseret med masser af øvelser opg
Thinglink
opret konto hos www.thinglink.com med googlekonto.
beskriv de 3 forskellige dimensioner i læringstrekant
signalordene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar